Skip to content
  • Auto
  • Auto moto
  • Bydlení
  • Dovolená
  • Finance
  • Firmy
  • Krása
  • Online
  • Společnost
  • Věda
  • Výrobky
  • Vztahy
  • Žena
  • Životní styl
  • Zvířata

Calendar

Březen 2021
Po Út St Čt Pá So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Led    

Archives

  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červen 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Březen 2019
  • Prosinec 2018
  • Duben 2018

Categories

  • Auto
  • Dovolená
  • Finance
  • Firmy
  • Krása
  • Nezařazené
  • Online
  • Společnost
  • Věda
  • Výrobky
  • Vztahy
  • Žena
  • Životní styl
  • Zvířata
svarex.czonline magazín
  • Auto
  • Auto moto
  • Bydlení
  • Dovolená
  • Finance
  • Firmy
  • Krása
  • Online
  • Společnost
  • Věda
  • Výrobky
  • Vztahy
  • Žena
  • Životní styl
  • Zvířata
Výrobky

Je akční zboží skutečně vždy výhodné?

On 16. 1. 2021 by

Naprostá většina lidí kouká při nákupu především na cenu. A je to jen pochopitelné, přeci jen rozpočet máme omezený, a naprostá většina z nás nemá peněz nazbyt. Nelze se tedy divit, že přivítáme prakticky každou možnost, jak nakoupit levně.

 

A obchodní řetězce jsou si toho moc dobře vědomy. Proto každý týden prodávají určité akční zboží https://www.prima-obchod.cz/produkty/akcni za sníženou cenu. Na první pohled se to zdá jako skutečně výhodné pro zákazníky, až se jeden diví, co tím obchod může získat.

 

cenik1

 

Pravdu však je, že tento postup je skutečně jednostranně výhodný, avšak nikoliv pro zákazníka, nýbrž pro obchod samotný. Abychom pochopili proč, musíme se podívat na některé taktiky, které jsou zde používány.

 

V první řadě si uvědomme, o kolik víc kusů daného výrobku se prodá. Velmi často musí dokonce dávat omezení na to, kolik kusů si může jeden člověk koupit, aby se vůbec dostalo na větší část zájemců. To tedy znamená, že zboží, které by jinak delší dobu leželo na prodejně, aby pak muselo být zlikvidováno, bude naopak prodáno. A vzhledem k tomu, že ani tato zlevněná cena se ani vzdáleně nepřibližuje ceně nákupní, je jasné, že na tom obchod vydělá.

 

obchod2

 

Ovšem to není ani zdaleka vše. Velmi oblíbeným postupem je zdražení daného produktu nějakou dobu před akcí, a jeho následné zlevněné na původní cenu. Zákazník si tak myslí, že nakoupil výhodně, i když tomu tak není. A vzhledem k výše zmíněnému chování se prodá daleko více kusů.

 

Je tedy vidět, že se nejedná o věc pro zákazníky až tak výhodnou. A není divu. Je totiž třeba si uvědomit, že hlavním cílem obchodu je vždy dosáhnout co nejvyššího zisku, a to bez ohledu na to, co tvrdí ve svých propagačních materiálech. Je tedy dobré na tyto triky nenaletět.

 

V tomto případě je tedy ideální slev využít, ale kupovat skutečně jen tolik, kolik potřebujeme. Tak zajistíme, že daná akce pro nás bude skutečně výhodná.

Nejnovější příspěvky

  • Ekologické obalové materiály by měly mít přednost
  • Je akční zboží skutečně vždy výhodné?
  • V čem spočívá raw strava?
  • Dejte vale jo-jo efektu
  • Koupit si led halogeny je dnes správným řešením

Copyright svarex.cz 2021 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím